Latawiec F-ONE Bandit XII 2019

  • Dodaj recenzję:
  • Producent: F-One
  • Dostępność: Jest Jest  (1 szt.)
  • szt.
  • Cena katalogowa: 4 599,00 zł
  • Rabat: -1 149,75 zł
  • 3 449,25 zł
  • Oblicz_raty_duckblue

Latawiec F-One Bandit XII 2019

Najlepszy latawiec all roundowy na rynku po raz kolejny udało się dopieścić. Głównym celem w 12 edycji Bandita było zniwelowanie ciągu latawca w dół wiatru.

W zestawie kupisz taniej

Lime / Slate

Latawiec F-ONE Bandit XII 2019

3 449,25 zł
Bar F-One Linx 2019

Bar F-One Linx 2019

1 550,00 zł
 Pompka F-One

Pompka F-One

180,00 zł
5 179,25 zł
4 920,29 zł

Latawiec F-One Bandit XII 2019

Najlepszy latawiec all roundowy na rynku po raz kolejny udało się dopieścić. Głównym celem w 12 edycji Bandita było zniwelowanie ciągu latawca w dół wiatru. Tzw. ciąg lateralny powoduje, że rider podczas sesji musi bardziej oporować deską na wodzie przez co szybciej się męczy, a latawiec jest mniej sterowny. Zniwelowanie tej siły ułatwia progres, a uwydatnienie ciągnięcia przez latawiec w bok wiatru powoduje, że sesja może trwać dłużej. Ogólne odczucie charakterystyczne dla Bandita to spora lekkość podczas pływania, co jest spowodowane również nadzwyczajną zwrotnością latawca i jego szybkiego reagowania na ruchy barem.

 

Rozmiary:  4 m | 5 m | 6 m | 7 m| 8 m | 9 m | 10 m| 12 m | 14m | 17m

Cena zawiera: LATAWIEC / PLECAK / ZESTAW NAPRAWCZY

 

F-ONE BANDIT XII GŁÓWNE CECHY:

  • Ogromny zakres wiatrowy
  • Bardzo zwrotny i intuicyjny
  • Zbalansowany pod kątem ciągnięcia w dół wiatru
  • Łatwy restart
  • Łatwy do kontroli przy dużej prędkości
  • Świetnie odpuszcza szkwały

W edycji XII dzięki zastosowaniu sztywniejszych linek w barze, czucie latawca na barze jest bardziej intuicyjne co jeszcze bardziej ułatwia sterowanie i odpowiednie dozowanie mocy generowanej przez latawiec.

Bandit w dużych rozmiarach wydaje się nadzwyczaj szybki co sprawia, że podczas pływania rider czuje jakby pływał na mniejszym rozmiarze przy zachowaniu zakresu wiatrowego większych rozmiarów.

Mniejsze rozmiary dostarczają odpowiednią ilość mocy również przy mocnym i szkwalistym wietrze, dlatego jest to świetny wybór do pływania na falach. Odpowiednie ustawienia latawca na tipach daje również lepszy drift podczas jazdy na fali.

 

 

F-ONE BANDIT XII TECHNOLOGIE:

DELTA C-SHAPE - Kształt opatentowany przez F-One’ a daje świetną stabilność w powietrzu oraz reakcję na ruchy barem nawet przy maksymalnie zaciągniętym de-powerze. Kształt ten jest wypadkową najlepszej aerodynamiki latawca oraz maksymalizacji de-powera. Świetny zakres wiatrowy, łatwość stawiania latawca z wody oraz odpuszczanie szkwałów to cechy tej konstrukcji. Używana w latawcach od F-One od 12 lat.

MATERIAŁ TECHNOFORCE - Jest to bardzo wytrzymały materiał poliestrowy o dużej gęstości, jest bardzo odporny na przetarcia, rozdarcia oraz rozerwanie pod wpływem dużych napięć.

AUTO RELUNCH - W sytuacji kiedy latawiec leży tubą główną na wodzie, dzięki kształtowi Delta-C latawiec automatycznie ustawia się pionowo na tip i sunie na krawędź okna wiatrowego. Pozwala to na niesamowicie szybki i łatwy relaunch kite’a.

REACTOR VALVE - System pompowania latawców F-One od 2018 roku. Zapożyczony z desek SUP daje znacznie lepsze osiągi podczas pompowania i wypuszczania powietrza. Szeroka, wkręcana koncówka powoduje, że latawiec pompowany jest 40% szybciej. Jeden zawór służy zarówno jako deflate i inflate.

PODPIĘCIE LINEK STERUJĄCYCH - Wysokie podpięcie – latawiec na odpuszczonym barze jest bardziej zwrotny, spadają siły na barze. Niskie podpięcie – latawiec na odpuszczonym barze jest mniej zwrotny, wzrastają siły na barze.

KRAWĘDŹ SPŁYWU - Krawędź spływu została zaprojektowana z zastosowaniem szyć pod różnymi kątami dzięki czemu zwiększa to jej żywotność. Na środku dacron został zastąpiony podwójną wartswą ripstopa, dzięki czemu latawiec jest lżejszy, a materiał równomiernie rozkłada napięcie na krawędzi dzięki czemu latawiec jest bardziej stabilny.

TIPY LATAWCA - Tipy krawędzi natarcia są odchudzone dzięki czemu latawiec ma mniejszy drag. Zastosowanie strapa powoduje, że linki bridle nie plączą się na tipach.

PIONOWE SZYCIE TUB POPRZECZNYCH - Tuby poprzeczne latawca są szyte pionowo dzięki czemu optymalizowany jest rozmiar tub oraz zabieg ten wzmacnia ich żywotność.